abc
DETALJI PROJEKTA
Sektori | Regionalna i teritorijalna saradnja |
---|---|
Poglavlja EU Acquis-a | Ostala pitanja |
Godina finansiranja projekta | 2013 |
Vrijednost | €1,000 |
Periodi implementacije | 2015 |
Lokacije | LJUBUŠKI |
Rezultati
Očekivani rezultati: 1. Unaprijeđena privlačnost prekograničnih regija Hrvatske i BiH kao turističke destinacije putem brandiranja 170km rute Rimske ceste Salona-Bigeste-Narona i revitalizacija 2 arheološka lokaliteta postavljanjem manjih objekata infrastrukture i opreme; 2. Unaprijeđeno znanje/vještine radnika turističkih organizacija i NVO u cilju kreiranja i promocije turističke ponude i pružanja kvalitetnih usluga turistima; 3. Podignuta svijest među građanima i turistima o ponudi, uslugama i atrakcijama ovih lokaliteta i dodatoj vrijednosti projekta turističkom razvoju u prekograničnoj oblasti; 4. Unaprijeđeno znanje I podignuta svijest među državnim službenicima I građanima o revitalizaciji manjih objekata infrastrukture I urbanističkih radova kao rezultata projektaSAŽETAK
Glavni cilj projekta je razvijanje prepoznatljive turističke ponude – istorijske rute – na osnovu zajedničke kulturne i prirodne baštine u prekograničnim regijama Hrvatske i BiH s ciljem unapređenja konkurentnosti lokalne turističke privrede.
Specifični ciljevi:
1. Brandiranje i promocija zajedničke prekogranične turističke ponude – ruta Rimske ceste Salona-Bigeste-Narona – i razvoj turističke infrastrukture na toj cesti i na istorijskim lokalitetima rimskog vojnog logora Bigeste i luke Salona (Solin):
2. Izgradnja kapaciteta turističkih zajednica i NVO koje se bave kulturom /tradicijom/ i životnom sredinom i uspješnog kreiranja i promocije nove ponude i događaja na polju kulture/turizma
REZULTATI
Očekivani rezultati:
1. Unaprijeđena privlačnost prekograničnih regija Hrvatske i BiH kao turističke destinacije putem brandiranja 170km rute Rimske ceste Salona-Bigeste-Narona i revitalizacija 2 arheološka lokaliteta postavljanjem manjih objekata infrastrukture i opreme;
2. Unaprijeđeno znanje/vještine radnika turističkih organizacija i NVO u cilju kreiranja i promocije turističke ponude i pružanja kvalitetnih usluga turistima;
3. Podignuta svijest među građanima i turistima o ponudi, uslugama i atrakcijama ovih lokaliteta i dodatoj vrijednosti projekta turističkom razvoju u prekograničnoj oblasti;
4. Unaprijeđeno znanje I podignuta svijest među državnim službenicima I građanima o revitalizaciji manjih objekata infrastrukture I urbanističkih radova kao rezultata projekta