abc
DETALJI PROJEKTA
Sektori | Konkurentnost i inovacije |
---|---|
Poglavlja EU Acquis-a | Preduzetništvo i indistrijska politika |
Godina finansiranja projekta | 2008 |
Vrijednost | €1,000 |
Periodi implementacije | 2010 |
Lokacije | SARAJEVO-CENTAR, HADŽIĆI, ILIDŽA, ILIJAŠ, SARAJEVO-NOVI GRAD, NOVO SARAJEVO, SARAJEVO-STARI GRAD, TRNOVO (FBiH), VOGOŠĆA |
Rezultati
Evropska unija je razvila brend „Sarajevo – kulturna raskrsnica“ kao konkurentan turistički proizvod u niši kulturnog turizma i povećala njegove mogućnosti da doprinese ukupnom ekonomskom razvoju i promociji Bosne i Hercegovine kao jedinstvene turističke destinacije. Sredstvima Evropske unije, kreirane su specifične sarajevske staze kulturnog naslijeđa i promovirane kao jedinstven turistički proizvod. Također, unaprijedili smo turističke usluge jačajući kadrovske kapacitet muzeja i obrazovanjem gradskih vodiča. Osigurali smo bolji protok informacija i promociju putem osiguranih interaktivnih komunikacijskih alatki i mreže opremljenih info-tačaka u muzejima. Svim navedenim smo doprinijeli snažnijoj i vidljivijoj promociji kulturnih i prirodnih potencijala zemlje, kao i tome da veći broj turista posjeti sarajevske muzeje i zemlju.SAŽETAK
Zbog svojih jedinstvenih i raznolikih prirodnih i kulturnih ljepota, Bosna i Hercegovina posjeduje ogroman potencijal za rast turizma, posebno u sektoru niša. Kako napreduje ekonomska obnova, ovaj potencijal se oslobađa, ali i dalje postoji potreba za velikim ulaganjima u ovaj sektor ako se želi maksimizirati broj turista, kako domaćih tako i stranih.
U tom pogledu, ovaj projekt Evropske unije ima za cilj razviti stazu kulturnog naslijeđa u Sarajevo koja povezuje i jača lokalne turističke proizvode i potiče održivi ekonomski razvoj kroz unaprjeđenje objekata, turističkih usluga, prenošenjem znanja i razmjenom informacija između turističkih radnika i turista, ali i javnosti općenito, i boljim marketinškim pozicioniranjem.
Sarajevski muzeji predstavljaju ogroman potencijal, ne samo u očuvanju historijskog, kulturnog i prirodnog blaga zemlje, nego i u povezivanju različitih kultura i vrijednosti, promoviranju jedinstva raznolikosti i jačanju potencijala rasta.
REZULTATI
Evropska unija je razvila brend „Sarajevo – kulturna raskrsnica“ kao konkurentan turistički proizvod u niši kulturnog turizma i povećala njegove mogućnosti da doprinese ukupnom ekonomskom razvoju i promociji Bosne i Hercegovine kao jedinstvene turističke destinacije.
Sredstvima Evropske unije, kreirane su specifične sarajevske staze kulturnog naslijeđa i promovirane kao jedinstven turistički proizvod. Također, unaprijedili smo turističke usluge jačajući kadrovske kapacitet muzeja i obrazovanjem gradskih vodiča. Osigurali smo bolji protok informacija i promociju putem osiguranih interaktivnih komunikacijskih alatki i mreže opremljenih info-tačaka u muzejima.
Svim navedenim smo doprinijeli snažnijoj i vidljivijoj promociji kulturnih i prirodnih potencijala zemlje, kao i tome da veći broj turista posjeti sarajevske muzeje i zemlju.