Projekti u BiH koje finansira EU

abc

DETALJI PROJEKTA

Sektori Konkurentnost i inovacije
Poglavlja EU Acquis-a Preduzetništvo i indistrijska politika
Godina finansiranja projekta 2008
Vrijednost €1,000
Periodi implementacije 2010
Lokacije SARAJEVO-CENTAR, HADŽIĆI, ILIDŽA, ILIJAŠ, SARAJEVO-NOVI GRAD, NOVO SARAJEVO, SARAJEVO-STARI GRAD, TRNOVO (FBiH), VOGOŠĆA

Rezultati

Evropska unija je razvila brend „Sarajevo – kulturna raskrsnica“ kao konkurentan turistički proizvod u niši kulturnog turizma i povećala njegove mogućnosti da doprinese ukupnom ekonomskom razvoju i promociji Bosne i Hercegovine kao jedinstvene turističke destinacije. Sredstvima Evropske unije, kreirane su specifične sarajevske staze kulturnog naslijeđa i promovirane kao jedinstven turistički proizvod. Također, unaprijedili smo turističke usluge jačajući kadrovske kapacitet muzeja i obrazovanjem gradskih vodiča. Osigurali smo bolji protok informacija i promociju putem osiguranih interaktivnih komunikacijskih alatki i mreže opremljenih info-tačaka u muzejima. Svim navedenim smo doprinijeli snažnijoj i vidljivijoj promociji kulturnih i prirodnih potencijala zemlje, kao i tome da veći broj turista posjeti sarajevske muzeje i zemlju.

SAŽETAK

Zbog svojih jedinstvenih i raznolikih prirodnih i kulturnih ljepota, Bosna i Hercegovina posjeduje ogroman potencijal za rast turizma, posebno u sektoru niša. Kako napreduje ekonomska obnova, ovaj potencijal se oslobađa, ali i dalje postoji potreba za velikim ulaganjima u ovaj sektor ako se želi maksimizirati broj turista, kako domaćih tako i stranih. U tom pogledu, ovaj projekt Evropske unije ima za cilj razviti stazu kulturnog naslijeđa u Sarajevo koja povezuje i jača lokalne turističke proizvode i potiče održivi ekonomski razvoj kroz unaprjeđenje objekata, turističkih usluga, prenošenjem znanja i razmjenom informacija između turističkih radnika i turista, ali i javnosti općenito, i boljim marketinškim pozicioniranjem. Sarajevski muzeji predstavljaju ogroman potencijal, ne samo u očuvanju historijskog, kulturnog i prirodnog blaga zemlje, nego i u povezivanju različitih kultura i vrijednosti, promoviranju jedinstva raznolikosti i jačanju potencijala rasta.

REZULTATI

Evropska unija je razvila brend „Sarajevo – kulturna raskrsnica“ kao konkurentan turistički proizvod u niši kulturnog turizma i povećala njegove mogućnosti da doprinese ukupnom ekonomskom razvoju i promociji Bosne i Hercegovine kao jedinstvene turističke destinacije. Sredstvima Evropske unije, kreirane su specifične sarajevske staze kulturnog naslijeđa i promovirane kao jedinstven turistički proizvod. Također, unaprijedili smo turističke usluge jačajući kadrovske kapacitet muzeja i obrazovanjem gradskih vodiča. Osigurali smo bolji protok informacija i promociju putem osiguranih interaktivnih komunikacijskih alatki i mreže opremljenih info-tačaka u muzejima. Svim navedenim smo doprinijeli snažnijoj i vidljivijoj promociji kulturnih i prirodnih potencijala zemlje, kao i tome da veći broj turista posjeti sarajevske muzeje i zemlju.