Projekti u BiH koje finansira EU

abc

DETALJI PROJEKTA

Sektori Vladavina prava i temeljna prava
Poglavlja EU Acquis-a Ostala pitanja
Godina finansiranja projekta 2007, 2010, 2012
Vrijednost €1,000
Periodi implementacije 2010, 2012, 2014
Lokacije BANOVIĆI, GRAČANICA, GRADAČAC, KALESIJA, KLADANJ, LUKAVAC, SREBRENIK, TUZLA, ŽIVINICE, ČELIĆ, DOBOJ-ISTOK, SAPNA, TEOČAK, BANJA LUKA, BIJELJINA, BILEĆA, KOZARSKA DUBICA, GRADIŠKA, BROD, NOVI GRAD, ŠAMAC, BRATUNAC, ČAJNIČE, ČELINAC, DERVENTA, DOBOJ, GACKO, HAN PIJESAK, KALINOVIK, KOTOR VAROŠ, LAKTAŠI, LOPARE, LJUBINJE, MODRIČA, MRKONJIĆ GRAD, NEVESINJE, PRIJEDOR, PRNJAVOR, ROGATICA, RUDO, KNEŽEVO, SOKOLAC, SRBAC, SREBRENICA, ŠEKOVIĆI, ŠIPOVO, TESLIĆ, TREBINJE, UGLJEVIK, VIŠEGRAD, VLASENICA, ZVORNIK, SARAJEVO-CENTAR, HADŽIĆI, ILIDŽA, ILIJAŠ, SARAJEVO-NOVI GRAD, NOVO SARAJEVO, SARAJEVO-STARI GRAD, TRNOVO (FBiH), VOGOŠĆA, GRUDE, ŠIROKI BRIJEG, LJUBUŠKI, POSUŠJE, ČAPLJINA, ČITLUK, JABLANICA, KONJIC, NEUM, PROZOR, STOLAC, RAVNO, ODŽAK, ORAŠJE, DOMALJEVAC-ŠAMAC, BIHAĆ, BOSANSKA KRUPA, BOSANSKI PETROVAC, CAZIN, KLJUČ, SANSKI MOST, VELIKA KLADUŠA, BUŽIM, BOSANSKO GRAHOVO, TOMISLAVGRAD, GLAMOČ, KUPRES, LIVNO, DRVAR, BUGOJNO, BUSOVAČA, DONJI VAKUF, FOJNICA, GORNJI VAKUF - USKOPLJE, JAJCE, KISELJAK, KREŠEVO, NOVI TRAVNIK, TRAVNIK, VITEZ, DOBRETIĆI, FOČA - USTIKOLINA, GORAŽDE, PALE - PRAČA, FOČA, BREZA, KAKANJ, MAGLAJ, OLOVO, TEŠANJ, VAREŠ, VISOKO, ZAVIDOVIĆI, ZENICA, ŽEPČE, DOBOJ - JUG, USORA, PALE, BRČKO, BERKOVIĆI, NOVO GORAŽDE, DONJI ŽABAR, ISTOČNA ILIDŽA, ISTOČNI DRVAR, ISTOČNI MOSTAR, ISTOČNI STARI GRAD, ISTOČNO NOVO SARAJEVO, JEZERO, KOSTAJNICA, KRUPA NA UNI, KUPRES (RS), MILIĆI, MOSTAR, OSMACI, OŠTRA LUKA, PELAGIĆEVO, PETROVAC, PETROVO, RIBNIK, STANARI, TRNOVO (RS), VUKOSAVLJE

SAŽETAK

U razdoblju između 1992. i 1995. godine više od polovine predratnog stanovništva Bosne i Hercegovine, 2,2 miliona ljudi, bilo je primorano da napusti svoje domove. Više od milion njih je napustilo zemlju dok je približno 1 milion ljudi bio raseljen unutar zemlje. Pored katastrofalnog uticaja na ljudske živote, rat je doveo i do djelomičnog ili potpunog uništenja blizu 500.000 domova, odnosno skoro polovine svih stambenih jedinica u zemlji. Unatoč značajnom i konkretnom napretku koji je ostvaren, raspoloživa pomoć nije dostatna da zadovolji potrebe, a naročito potrebe najugroženijih domaćinstava koja su još uvijek bez rješenja i za koja su potrebna ciljana rješenja i dodatne mjere socijalne uključenosti. Najveći izazov u ovom trenutku predstavlja veliki raskorak između kapaciteta za finansiranje i evidentno hitnih potreba izbjeglica, interno raseljenih lica i povratnika.

REZULTATI

Aktivnost istovremeno doprinosi poboljšanju životnih uslova i socijalne uključenosti kroz direktno učešće lokalnih vlasti i civilnog sektora. Ova će aktivnost od samog početka osigurati sistematsku i koordiniranu identifikaciju prioritetnih ugroženih porodica za koje je potrebno naći rješenja, te proaktivniji angažman domaćih aktera u ovom procesu za koji moraju preuzeti odgovornost. Aktivnost mora pokazati koordiniran pristup ka snažnijem uključivanju identificiranih ugroženih porodica u postojeće strukture i planove razvoja i socijalne zaštite. Ovim će se osigurati da efekti projekata budu veće preuzimanje odgovornosti i usklađenija nastojanja domaćih aktera na omogućavanju ostvarivanju prava iz Aneksa VII kako bi se ti isti domaći akteri bolje osposobili za identificiranje i reagiranje na potrebe ove populacije u budućnosti.