Projekti u BiH koje finansira EU

abc

DETALJI PROJEKTA

Sektori Regionalna i teritorijalna saradnja
Poglavlja EU Acquis-a Ostala pitanja
Godina finansiranja projekta 2007
Vrijednost €1,000
Periodi implementacije 2009
Lokacije BANOVIĆI, GRAČANICA, GRADAČAC, KALESIJA, KLADANJ, LUKAVAC, SREBRENIK, TUZLA, ŽIVINICE, ČELIĆ, DOBOJ-ISTOK, SAPNA, TEOČAK, BANJA LUKA, BIJELJINA, BILEĆA, KOZARSKA DUBICA, GRADIŠKA, BROD, NOVI GRAD, ŠAMAC, BRATUNAC, ČAJNIČE, ČELINAC, DERVENTA, DOBOJ, GACKO, HAN PIJESAK, KALINOVIK, KOTOR VAROŠ, LAKTAŠI, LOPARE, LJUBINJE, MODRIČA, MRKONJIĆ GRAD, NEVESINJE, PRIJEDOR, PRNJAVOR, ROGATICA, RUDO, KNEŽEVO, SOKOLAC, SRBAC, SREBRENICA, ŠEKOVIĆI, ŠIPOVO, TESLIĆ, TREBINJE, UGLJEVIK, VIŠEGRAD, VLASENICA, ZVORNIK, SARAJEVO-CENTAR, HADŽIĆI, ILIDŽA, ILIJAŠ, SARAJEVO-NOVI GRAD, NOVO SARAJEVO, SARAJEVO-STARI GRAD, TRNOVO (FBiH), VOGOŠĆA, GRUDE, ŠIROKI BRIJEG, LJUBUŠKI, POSUŠJE, ČAPLJINA, ČITLUK, JABLANICA, KONJIC, NEUM, PROZOR, STOLAC, RAVNO, ODŽAK, ORAŠJE, DOMALJEVAC-ŠAMAC, BIHAĆ, BOSANSKA KRUPA, BOSANSKI PETROVAC, CAZIN, KLJUČ, SANSKI MOST, VELIKA KLADUŠA, BUŽIM, BOSANSKO GRAHOVO, TOMISLAVGRAD, GLAMOČ, KUPRES, LIVNO, DRVAR, BUGOJNO, BUSOVAČA, DONJI VAKUF, FOJNICA, GORNJI VAKUF - USKOPLJE, JAJCE, KISELJAK, KREŠEVO, NOVI TRAVNIK, TRAVNIK, VITEZ, DOBRETIĆI, FOČA - USTIKOLINA, GORAŽDE, PALE - PRAČA, FOČA, BREZA, KAKANJ, MAGLAJ, OLOVO, TEŠANJ, VAREŠ, VISOKO, ZAVIDOVIĆI, ZENICA, ŽEPČE, DOBOJ - JUG, USORA, PALE, BRČKO, BERKOVIĆI, NOVO GORAŽDE, DONJI ŽABAR, ISTOČNA ILIDŽA, ISTOČNI DRVAR, ISTOČNI MOSTAR, ISTOČNI STARI GRAD, ISTOČNO NOVO SARAJEVO, JEZERO, KOSTAJNICA, KRUPA NA UNI, KUPRES (RS), MILIĆI, MOSTAR, OSMACI, OŠTRA LUKA, PELAGIĆEVO, PETROVAC, PETROVO, RIBNIK, STANARI, TRNOVO (RS), VUKOSAVLJE

SAŽETAK

Krajnji cilj projekta bilo je stvaranje ka inovacijama orijentirane mreže u tekstilnoj industriji u Jugoistočnoj Evropi, koja bi mogla prihvatiti difuziju novih tehnologija i znanja sa posebnom primjenom na tekstil za domaćinstvo i posteljinu. Akteri koji su uzeli učešće u projektu bili su istraživači centri, poduzeća, stručne udruge i javna uprava. Ova je mreža djelovala u pravcu razvoja inovativnih proizvoda, procesa i servisno orijentiranih rješenja. Posebna pažnja je posvećena primjeni novih tehnologija koje mogu spojiti visoku tehničku i estetsku vrijednost sa naglašenom održivošću u smislu zaštite okoliša.

REZULTATI

Strategija uključuje tri aspekta: 1) Usklađivanje sposobnosti i poslovnih subjekata u pogledu „zelenih“ marketinških alatki, kako bi se individualizirali homogeni načini primjene; 2) Testiranje alatki onMEs u cilju povećanja svijesti poduzeća o „zelenim“ certifikatima i promocije novih ciljanih projektnih inicijativa; 3) Unaprjeđenje eko-održivih principa u internom upravljanju u javoj upravi kako bi se potakla javna uprava da preuzme ulogu potencijalnog kupca i pomagača povoljnijeg tržišta; Analiza ponude i potražnje tekstilnih proizvoda, koja sadrži pregled evropskog sektora tekstila i odijevanja, kompanija, zaposlenosti, ekonomskih brojki, vanjske trgovine i „zelene“ certifikacije i Analiza propisa „zelene“ javne nabavke za tekstilne proizvode; Set brošura Priručnih „zelenih“ alatki za tekstilne industrije, Kratki vodič o najvažnijim „zelenim“ alatkama za tekstilne proizvode, Kratki vodič o „zelenim“ javnim nabavkama.