Projekti u BiH koje finansira EU

Izrada standarda i kriterija za projekat u oblasti školske infrastrukture

DETALJI PROJEKTA

Sektori Obrazovanje, zapošljavanje i socijalne politike
Poglavlja EU Acquis-a Sloboda kretanja radnika
Godina finansiranja projekta 2010
Vrijednost €179,700
Periodi implementacije 2011
Lokacije BANOVIĆI, GRAČANICA, GRADAČAC, KALESIJA, KLADANJ, LUKAVAC, SREBRENIK, TUZLA, ŽIVINICE, ČELIĆ, DOBOJ-ISTOK, SAPNA, TEOČAK, BANJA LUKA, BIJELJINA, BILEĆA, KOZARSKA DUBICA, GRADIŠKA, BROD, NOVI GRAD, ŠAMAC, BRATUNAC, ČAJNIČE, ČELINAC, DERVENTA, DOBOJ, GACKO, HAN PIJESAK, KALINOVIK, KOTOR VAROŠ, LAKTAŠI, LOPARE, LJUBINJE, MODRIČA, MRKONJIĆ GRAD, NEVESINJE, PRIJEDOR, PRNJAVOR, ROGATICA, RUDO, KNEŽEVO, SOKOLAC, SRBAC, SREBRENICA, ŠEKOVIĆI, ŠIPOVO, TESLIĆ, TREBINJE, UGLJEVIK, VIŠEGRAD, VLASENICA, ZVORNIK, SARAJEVO-CENTAR, HADŽIĆI, ILIDŽA, ILIJAŠ, SARAJEVO-NOVI GRAD, NOVO SARAJEVO, SARAJEVO-STARI GRAD, TRNOVO (FBiH), VOGOŠĆA, GRUDE, ŠIROKI BRIJEG, LJUBUŠKI, POSUŠJE, ČAPLJINA, ČITLUK, JABLANICA, KONJIC, NEUM, PROZOR, STOLAC, RAVNO, ODŽAK, ORAŠJE, DOMALJEVAC-ŠAMAC, BIHAĆ, BOSANSKA KRUPA, BOSANSKI PETROVAC, CAZIN, KLJUČ, SANSKI MOST, VELIKA KLADUŠA, BUŽIM, BOSANSKO GRAHOVO, TOMISLAVGRAD, GLAMOČ, KUPRES, LIVNO, DRVAR, BUGOJNO, BUSOVAČA, DONJI VAKUF, FOJNICA, GORNJI VAKUF - USKOPLJE, JAJCE, KISELJAK, KREŠEVO, NOVI TRAVNIK, TRAVNIK, VITEZ, DOBRETIĆI, FOČA - USTIKOLINA, GORAŽDE, PALE - PRAČA, FOČA, BREZA, KAKANJ, MAGLAJ, OLOVO, TEŠANJ, VAREŠ, VISOKO, ZAVIDOVIĆI, ZENICA, ŽEPČE, DOBOJ - JUG, USORA, PALE, BRČKO, BERKOVIĆI, NOVO GORAŽDE, DONJI ŽABAR, ISTOČNA ILIDŽA, ISTOČNI DRVAR, ISTOČNI MOSTAR, ISTOČNI STARI GRAD, ISTOČNO NOVO SARAJEVO, JEZERO, KOSTAJNICA, KRUPA NA UNI, KUPRES (RS), MILIĆI, MOSTAR, OSMACI, OŠTRA LUKA, PELAGIĆEVO, PETROVAC, PETROVO, RIBNIK, STANARI, TRNOVO (RS), VUKOSAVLJE

SAŽETAK

Opšti cilj projekta bio je izraditi instrumente za pružanje podrške u oblasti školske infrastrukture kako bi se promovisala ljudska prava pružanjem jednakog pristupa obrazovanju svoj djeci, bez diskriminacije po osnovu rase, jezika, religije, kulture ili teškoća djece. Specifični cilj bio je doprinijeti kvalitetu obrazovanja kroz bolje planiranje i osmišljavanje školskih infrastruktura, te osigurati da školske prostorije budu prilagođene djeci i podržavaju inkluzivno obrazovanje. U sklopu projekta izvršena je ocjena situacije u smislu dostupnosti školske infrastrukture i njenog stanja, uspostavljenih standarda i normi kao i planova mjerodavnih tijela. Na osnovu zaključaka, projekat je izradio set preporuka za unapređenje upravljanja i osmišljavanja projekata iz oblasti školske infrastrukture, ustanovio potrebe i izradio preporuke za buduće intervencije, kako bi se osiguralo da se stanje u školama popravi na način da budu ispunjeni minimalni fizički standardi te omogući okruženje prilagođeno djeci i inkluzivno obrazovanje.

REZULTATI

Izrađena analiza i izvještaj o nedostacima sa preporukama.