abc
DETALJI PROJEKTA
Sektori | Regionalna i teritorijalna saradnja |
---|---|
Poglavlja EU Acquis-a | Ostala pitanja |
Godina finansiranja projekta | 2007 |
Vrijednost | €1,000 |
Periodi implementacije | 2010 |
Lokacije | RUDO |
Rezultati
1.Definiran je model pružanja komunalnih usluga u pograničnom području Priboj-Rudo. Ove dvije općine su potpisale Memorandum o suradnji, koji je poslužio kao osnova za zaključivanje dva ugovora između komunalnih poduzeća koji osigurava neometano prikupljanje i odlaganje otpada u pograničnom području. 2. Tehnički kapaciteti institucija odgovornih za komunalne usluge je povećan. Osigurana su dva kamiona za prevoz otpada i 60 kontejnera. 3. Pozivni centri u općinama Priboj i Rudo su osnovani, i obučeno je 10 zaposlenih. Nabavljena je i instalirana oprema u Pozivnim centrima: umreženo je pet kompjutera, nabavljena su dva softverska sistema. Centri su stavljeni u funkciju u februaru 2011, i rade 24 sata dnevno, a do završetka projekta u martu 2012. zaprimili su više od 200 upita građana. 4. Podignuta je svijest građana o njihovoj ulozi u zaštiti okoliša kroz dvije javne rasprave i promociju projekta u lokalnim medijima. Provedene su dvije ankete, sa pozitivnom potvrdom građana da su pozivni centri doprinijeli unaprjeđenju komunalnih usluga.SAŽETAK
Susjedne općine Rudo (BiH) i Priboj (Srbija) utvrdile su u svojim planovima strateškog razvoja kao zajednički cilj unaprjeđenje zaštite okoliša. Ovaj projekt unaprjeđuje njihovu suradnju u rješavanju prioriteta u ovom sektoru u korist građana. Glavni cilj projekta je uspostava sistema prikupljanja i odlaganja čvrstog otpada u graničnim područjima općina Priboj i Rudo kroz izgradnju kapaciteta subjekata uslužno-komunalne djelatnosti i povećanja učešća građana u rješavanje problema zaštite okoliša. Prvi korak u ostvarivanju ovog cilja je definiranje modela za pružanje poboljšanih komunalnih usluga i povećanje tehničkih kapaciteta. Nakon toga slijedi uspostava i opremanje okolišnih Pozivnih centara u obje općine, i obuka zaposlenih za efikasno upravljanje istima. Paralelno s ovim, obje općine podižu svijest lokalnog stanovništva o zaštiti okoliša i vode ankete i istraživanja o kvaliteti i dostupnosti komunalnih usluga.
REZULTATI
1.Definiran je model pružanja komunalnih usluga u pograničnom području Priboj-Rudo. Ove dvije općine su potpisale Memorandum o suradnji, koji je poslužio kao osnova za zaključivanje dva ugovora između komunalnih poduzeća koji osigurava neometano prikupljanje i odlaganje otpada u pograničnom području.
2. Tehnički kapaciteti institucija odgovornih za komunalne usluge je povećan. Osigurana su dva kamiona za prevoz otpada i 60 kontejnera.
3. Pozivni centri u općinama Priboj i Rudo su osnovani, i obučeno je 10 zaposlenih. Nabavljena je i instalirana oprema u Pozivnim centrima: umreženo je pet kompjutera, nabavljena su dva softverska sistema. Centri su stavljeni u funkciju u februaru 2011, i rade 24 sata dnevno, a do završetka projekta u martu 2012. zaprimili su više od 200 upita građana.
4. Podignuta je svijest građana o njihovoj ulozi u zaštiti okoliša kroz dvije javne rasprave i promociju projekta u lokalnim medijima. Provedene su dvije ankete, sa pozitivnom potvrdom građana da su pozivni centri doprinijeli unaprjeđenju komunalnih usluga.