Projekti u BiH koje finansira EU

Model društvene odgovornosti vlade: inovativni pristup kvaliteti aktivnosti i rezultata vlade

DETALJI PROJEKTA

Sektori Regionalna i teritorijalna saradnja
Poglavlja EU Acquis-a Ostala pitanja
Godina finansiranja projekta 2007
Vrijednost €63,750
Periodi implementacije 2009
Lokacije BANOVIĆI, GRAČANICA, GRADAČAC, KALESIJA, KLADANJ, LUKAVAC, SREBRENIK, TUZLA, ŽIVINICE, ČELIĆ, DOBOJ-ISTOK, SAPNA, TEOČAK, BANJA LUKA, BIJELJINA, BILEĆA, KOZARSKA DUBICA, GRADIŠKA, BROD, NOVI GRAD, ŠAMAC, BRATUNAC, ČAJNIČE, ČELINAC, DERVENTA, DOBOJ, GACKO, HAN PIJESAK, KALINOVIK, KOTOR VAROŠ, LAKTAŠI, LOPARE, LJUBINJE, MODRIČA, MRKONJIĆ GRAD, NEVESINJE, PRIJEDOR, PRNJAVOR, ROGATICA, RUDO, KNEŽEVO, SOKOLAC, SRBAC, SREBRENICA, ŠEKOVIĆI, ŠIPOVO, TESLIĆ, TREBINJE, UGLJEVIK, VIŠEGRAD, VLASENICA, ZVORNIK, SARAJEVO-CENTAR, HADŽIĆI, ILIDŽA, ILIJAŠ, SARAJEVO-NOVI GRAD, NOVO SARAJEVO, SARAJEVO-STARI GRAD, TRNOVO (FBiH), VOGOŠĆA, GRUDE, ŠIROKI BRIJEG, LJUBUŠKI, POSUŠJE, ČAPLJINA, ČITLUK, JABLANICA, KONJIC, NEUM, PROZOR, STOLAC, RAVNO, ODŽAK, ORAŠJE, DOMALJEVAC-ŠAMAC, BIHAĆ, BOSANSKA KRUPA, BOSANSKI PETROVAC, CAZIN, KLJUČ, SANSKI MOST, VELIKA KLADUŠA, BUŽIM, BOSANSKO GRAHOVO, TOMISLAVGRAD, GLAMOČ, KUPRES, LIVNO, DRVAR, BUGOJNO, BUSOVAČA, DONJI VAKUF, FOJNICA, GORNJI VAKUF - USKOPLJE, JAJCE, KISELJAK, KREŠEVO, NOVI TRAVNIK, TRAVNIK, VITEZ, DOBRETIĆI, FOČA - USTIKOLINA, GORAŽDE, PALE - PRAČA, FOČA, BREZA, KAKANJ, MAGLAJ, OLOVO, TEŠANJ, VAREŠ, VISOKO, ZAVIDOVIĆI, ZENICA, ŽEPČE, DOBOJ - JUG, USORA, PALE, BRČKO, BERKOVIĆI, NOVO GORAŽDE, DONJI ŽABAR, ISTOČNA ILIDŽA, ISTOČNI DRVAR, ISTOČNI MOSTAR, ISTOČNI STARI GRAD, ISTOČNO NOVO SARAJEVO, JEZERO, KOSTAJNICA, KRUPA NA UNI, KUPRES (RS), MILIĆI, MOSTAR, OSMACI, OŠTRA LUKA, PELAGIĆEVO, PETROVAC, PETROVO, RIBNIK, STANARI, TRNOVO (RS), VUKOSAVLJE

SAŽETAK

Glavni cilj G.S.R. -a (Aktivnosti društvene odgovornosti vlade i metodološki instrument koji se naziva Model upravljanja sistemom vladine društvene odgovornosti – GSR model) bio je da se stvore uvjeti za razvoj „Održivih vladinih usluga“ u ZDK, koje su sposobne pokrenuti i koordinirati održivi društveno-ekonomski rast. Ovaj pristup se odnosio na sistematsko ugrađivanje koncepata „društvene odgovornosti“ i „izvrsnosti“ u BSC, i njihov razvoj u „kvalitetne i savjesne administratore“ elemenata koji čine sveukupni društveno-ekonomski sistem.

REZULTATI

Projekt GSR Model; Izvještaj: Analiza ciljanog područja – Prepreke i perspektive razvoja društveno odgovornih – totalno kvalitativnih javnih agencija; Dokument o prijedlozima za uklanjanje administrativnih prepreka u postupku izdavanja radnih dozvola u BiH; Identifikacija – evaluacija aktera promoviranja društveno-ekonomske aktivnosti i razvoja; Vodič: Predložene strategije, mehanizmi i prakse društvene odgovornosti, kvalitete i kontinuiranog unaprjeđenja vlade; Razvoj stručnog programa za društvenu odgovornost i kvalitetu za relevantne kritične poslove u vladinim agencijama (zadaci, potrebne vještine, itd.); Metodološka alatka – društveni dijalog – okvir konsultacija za promoviranje kvalitete i društvene odgovornosti u regionalnim/lokalnim vladama; GSR – Net komunikacijski i informacijski sistem.